ATSILE

Friday, September 22, 2006

keeruliseks hakkab kiskuma, iga p'aev peab 6ppima selgeks 15 uut hieroglyyfi (r6hk s6nal "peab") ja see on v6imatu. Kirjutamisega saaks veel hakkama, kui ainult meelde tuleks, mida kirjutada :) Mul esialgu olid pooled teada, aga uuest nadalast puha uus kraam. Ylejaanud noored ei paista ka vaga vaeva nagevat, ikka enne vaike baarituur ja poetuur ja kinotuur ja muu seltsielu, siis kodused ylesanded!

kogemata tuli valja, et oskan vene keelt ja nyyd elavad k6ik meie klassi kasahhid mul seljas, et ma t6lgiks neile, mis 6ppej6ud parasjagu inglise keeles seletab. Ja mina muretsesin oma inglise keele parast, siia on jumalast umbkeelsed kasahhid ja venelased kohale tulnud ja loodavad ka keele selgeks saada. Ehk et k6igepealt yritan ise aru saada ja siis pean selle veel jublakatele, kes just vaga nutikad ei ole, selgeks tegema. Pean raha v6tma hakkama selle eest... Alates reisi algusest pole olnud paevagi, kui ma vene keeles raakinud ei ole.

Eestlased on siin ikka varem juba nalja tegemas kainud, sest koduse BlaBla baari leti kohal ripub ilus punane Jakob Hurt. Ylbelt USA dollari peal. Respekt! Ega nad muidu ikka vaga ei tea Eestist midagi, nagu arvata oli. Iga viisakas hiinlane muidugi teatab, et ta LOOMULIKULT teab seda imeilusat maad :))) Minu kreeklasest pinginaaber sai ka eile teada, et selline maa on olemas.

Tanase paeva naelaks sai hiina galligraafia kursuse vaatlemine. Tegelikult planeerisime Maricaga vaadelda, aga meile suruti kohe pintsel nappu ja pandi kunsti tegema. Ja syndiski mitu lehte avangardi :))) vist lahme veel!

poisid ei luba rohkem kirjutada, sest vaja on minna 6llele. ja pilte ka ei saa ikka selleparast... akki oosel

homme lahme Xianjini (100km), kylla yhele hiina neiule, kes tahab tutvuda Glebiga. Gleb v6tab s6bralikult kohe 100 s6pra ka kaasa :))

1 Comments:

  • Ära niutsu! Meie siin peame taluma veelgi õudsamaid asju:


    Terevisioon 11.09.2006:
    Saatejuht: Millal ise viimati kalale jõudsite, hr. President?"
    Rüütel: "Jaa, Eesti on tõesti mereriik ja Eesti rannajoon on 3600 km pikk ja kui ennesõjaaegsel perioodil Eesti Vabariigis elas küllalt suur osa Eesti elanikkonnast just rannaäärsetel aladel. Selle viimase nõukogude aja vältel paratamatult sealt lahkuti, sest see oli nii range kontrolli all, et ei olnud võimalik suhelda isegi siis ülejäänud Eesti territooriumil
    elavate inimestega. Seetõttu rannaelu nagu ahenes ja vähenes. Ja nüüd on aga rannaelu taastumas ja mitte ainult rannarahvas ei ole
    pöördunud tagasi oma esiisade maale, vaid ka kogu Eesti rahvas
    kasutab seda imeilusat loodust, mis siis rannajoone näol ja mere näol on olemas. Aga mina olen tõesti aastaid küll mere ääres käinud, aga kalale ei ole saanud. Elutempo on nii kõrge olnud, et ei ole aega olnud. Paar aastat tagasi kahel, paaril korral abikaasaga käisime väikse aerupaadiga Saaremaal, siis oma kodukohas, merel ja sellega ongi piirdunud kõik. Küll aga ma olen kalal käinud, aga ma ei saa nimetada ennast suureks kalameheks. Aga ma olen teinud alati nii, et perele 1-2 kala olen saanud, nõnda, et on võimalik lõuna- või õhtusöök seda kala ühiselt maitsta. Nii et ma olen niisugune, võiks öelda, loodushoidlik kalamees."

    By Blogger kubujuss, at 11:51 AM  

Post a Comment

<< Home